sobota, 8 kwietnia 2017

Maseczki do twarzy z glinką




Dzisiaj trochę o maseczkach do twarzy z glinką L`Oreal Paris. Miałam okazję wypróbować dwie maski : detoksującą i rozświetlającą ( moc węgla)  oraz złuszczającą i zwężającą pory (moc eukaliptusa). Dostępna jest również moc czerwonych alg, ale niestety nie miałam jak jej wypróbować.

Moc węgla ma za zadanie oczyścić oraz rozświetlić twarz. W jej skład wchodzą 3 glinki oraz węgiel. Często nakładam sobie maseczki z węglem, ponieważ bardzo mi pomagają. Moja twarz ma skłonności do niedoskonałości. Już po pierwszym użyciu produktu L'Oreal zauważyłam efekty. Skóra bardzo dobrze jest oczyszczona i wygładzona. Polecam ją dla osób z cerą tłustą!

Jeżeli chodzi o tą drugą maseczkę, czyli moc eukaliptusa , jest również dobra jak ta pierwsza. Jej zadaniem jest zmatowienie oraz oczyszczenie twarzy. Tak samo jak po mocy węgla, od razu zauważyłam efekty. Pory się zmniejszyły a skóra zmatowiła.

Jak już mówiłam dostępna jest jeszcze moc czerwonych alg i jak najszybciej chcę ją wypróbować.Wszystkie maseczki są dostępne w Rossmanie oraz Hebe. 











15 komentarzy:

  1. LOREAL to bardzo dobra marka! Używam ich poduktów i nie narzekam :) a maseczki z glinką są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Chyba muszę sobie kupić :) Jaki jest koszt takiej maski?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę wypróbować, wszędzie o niej słyszę. Podłączam się do pytania - ile kosztuje maseczka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, nie wiem ile dokładnie, ale tak około 25 złotych. Opakowanie powinno starczyć na jakieś 15 użyć :))

      Usuń
  4. Może się skuszę na tą "Moc węgla", moja skóra jest bardzo tłusta i problematyczna, może ta maseczka jej pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię wszelkie glinki, ale wolę sama zrobić sobie z niej maseczkę niż kupić gotową. Jednak ta wydaje się być dobrym produktem :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam maseczki z ziajki, ale te wydają się być równie ciekawe :D
    +Obserwuję! buziaki :*
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam te próbki, jeszcze ich nie wypróbowałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już po pierwszym użyciu widać efekty to to może być coś dla mnie. Zastanowię się, poczytam jeszcze o nich i wtedy zdecyduje. Ale dziękuję, że mogłam się o nich dowiedzieć dzięki tobie <3

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę sama zrobić maseczkę z glinką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna z moich ulubionych vlogerek testowała te maski i aż sama chcę je przetestować, chociaż cena niezbyt zachęca :/ Szczególnie ta biała z eukaliptusem mnie interesuje.
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/04/najdumniejszy-trener-pod-soncem.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Totalna nowość dla mnie. Muszę wypróbować :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post 😍

    Podoba mi się twój blog ❤

    Zaobserwowałam cię i zostaje tu na dłużej 💞

    A tu mój blog, wpadnij :

    milenor.blogspot.com

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się skuszę na te maseczki, bo uwielbiam takie z glinką i próbowałam z ziaji, ale niestety jakiś spektakularnych efektów nie było, może też kwestia ceny.
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.