FESTIWAL KWIATÓW



Hey kochani! Co tam u Was, jak tam majówka? No właśnie, w końcu majówka! Nie wiem jak dla Was ale dla mnie kwiecień był straszny, głównie z powodu egzaminów, do tego jeszcze ta straszna pogoda ... Na szczęście w końcu mogłam odpocząć. Myślę,że 10 dni mi starczy. Mimo to,że to aż 10 dni , to i tak mam trochę na głowie, więc długie wyjazdy odpadają.


W tym poście chcę Wam trochę opowiedzieć o festiwalu, na którym miałam okazję być. Chodzi mi o festiwalu  kwiatów i sztuki w zamku Książ.

Jakoś bardzo daleko do Wałbrzycha nie mam, więc całą rodzinką spakowaliśmy się do auta i wyruszyliśmy. Jechaliśmy jakieś 1,5 godziny. Korek, żeby skręcić na parking był bardzo długi. Było strasznie dużo ludzi. Nigdy nie widziałam tyle ludzi w jednym miejscu.  Cały festiwal odbywał się w zamku, ale z dobry kilometr od zamku ciągnęły się stoiska głównie z jedzeniem oraz z pamiątkami. Tak jak mówiłam, było bardzo dużo ludzi, więc przemieszczanie się przy tych stoiskach było trudne, a kolejki aby coś kupić były wielgachne.

Po spacerze wokół stoisk, przyszedł czas na wejście do zamku. Nigdy nie byłam na Książu i byłam bardzo podekscytowana. Ale no ,wspominałam, że było bardzo dużo ludzi. Staliśmy około 40 minut w kolejce do zamku... Ale to nic, opłacało się! Po wejściu, zaniemówiłam. Wszędzie były kwiaty! Niestety nie mam chyba zdjęć z dworu, ale musicie mi uwierzyć, było pięknie.

Zwiedziliśmy cały zamek. Chodziliśmy z 3 godziny. W każdej sali stały różne konstrukcje z kwiatów. Mogliśmy obejrzeć, a nawet kupić drzewka bonsai. Na korytarzach stały stoiska z biżuterią, kamieniami, mydłami i z innymi przeróżniastymi rzeczami co miały jakiś związek ze sztuką. Niektórych salach wisiały obrazy, które były piękne.

Niestety, zdjęcia są średniej jakości, ale chociaż w małym stopniu mogę Wam nimi pokazać co tam był i co widziałam. Nie dodaję wszystkich zdjęć, ponieważ byłby to cały album haha. Najlepiej byłoby gdybyście się tam sami wybrali. Gorąco polecam! Myślę, że jeszcze coś ciekawego będę robić w tą majówkę, przynajmniej mam taką nadzieję. Na razie to tyle.  Jestem ciekawa jak Wy spędziliście majówkę. Czekam na Wasze komentarze ♥♥




















































18 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! <3 :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie majówka jest straszna głównie z powodu pogody. Nie słyszałam nigdy o festiwalu kwiatów ;) Bardzo fajne zdjęcia, ale moim zdaniem jest ich troszeczkę za dużo. Życzę ci udanej majówki ;) Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy jest ten festiwal. Uwielbiam kwiaty więc no bardzo mi się podoba a zdjęcia jeszcze bardziej mnie w tym przekonują

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie! Zazdroszczę, lubię takie rzeczy.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia, uwielbiam kwiaty!
    a tulipany z pierwszego zdjęcia są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już kiedyś o tym.. Uwielbiam takie kolorowe zdjęcia i kolorowe kwiatki!
    Zapraszam do siebie http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie pojechałabym na taki festiwal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są prześliczne <3 Ja spędziłam majówkę na leżeniu do góry brzuszkiem i czytając sobie książki *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, aż sama chciałabym tam być <3 mniamka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kwiaty, myślę, że na pewno by mi się tam spodobało :) Takie wypady są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia kolorowe kwiaty coś pięknego świetny festiwal u mnie niestety padało na majówkę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeju, ale masz cudowny blog. Mega podoba mi się design, a jeśli chodzi o post to zdjęcia są przecudowne i aż sama bym chciała być w takim miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Właśnie pracuję nad szablonem :))

      Usuń
  13. Uwielbiam kwiaty to jest mój drugi żywioł <3 są najcudowniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę:) U mnie majówka minęła szybko, nawet bardzo :) Teraz czekam za wakacjami! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie spędziłaś czas :) Piękne zdjęcia <3

    Pzdr.
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Paulonkal , Blogger