środa, 17 maja 2017

ONE OF THE BEST TRIPS


Hey wszystkim ♥ Mam nadzieję, że ostatni tydzień minął Wam również dobrze jak mi! W końcu jest ciepło, w szkole nic nie robimy, zaczął się sezon lekkoatletyczny, więc jest czas na różne wycieczki. Ostatnio pisałam Wam o mojej majówce, a dziś napiszę o moim wypadzie do Wrocławia.

Tak jak wspomniałam, w szkole mamy luzy, więc razem z klasą postanowiliśmy się wybrać do Wrocławia.  Zaplanowaliśmy sobie cały dzień i wyruszyliśmy. Na początku naszej wycieczki był GOJUMP czyli park trampolin. Niestety, nie mam zdjęć z tych trampolin, sami rozumiecie, nie było czasu ! Całą godzinę skakaliśmy i się wygłupialiśmy. Niestety, nie był to dobry pomysł, żeby dać  tą atrakcję na sam początek. Dlaczego? Byliśmy spoceni jak świnki. 

Po godzinie skakania pojechaliśmy do zoo. Ostatni raz, we wrocławskim zoo byłam kiedy miałam może jakieś 3/4 latka. Dużo się zmieniło, choć też dużo nie pamiętam jak kiedyś to wszystko wyglądało haha. Czas nas gonił i dlatego mieliśmy tylko dwie godzinki na zwiedzenie całego parku. Oczywiście, zobaczyłam może 1/3 zoo, do afrykanarium nie zdążyłam już wejść. Mimo to, bardzo mi się podobało, mam całą masę zdjęć z przyjaciółmi i ze zwierzakami.  Na przeciw zoo, znajduję się park japoński, w którym byłam pierwszy raz. Dużo mówić nie trzeba, piękne miejsce! Na koniec zajechaliśmy na rynek. Przez korki, mieliśmy tylko godzinę dla siebie, więc wszyscy poszli tylko zjeść no i wiadomo, do starbucksa na kawę.

Myślę, że zdjęcia Wam się spodobają. Tutaj jest tylko mała ich garstka, więcej fotek znajdziecie u mnie na instagramie (@paulonkal).  Pewnie zauważyliście nowe zmiany na blogu, mam nadzieję, że nowy szablon przypadł Wam do gustu . ♥♥♥♥


























17 komentarzy:

  1. Wrocław - byłam tam! Równo rok temu. Miasto cudowne, jest co zwiedzać a ogród wow! Zakochałam się w nim jak tam byłam!:)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem sporo słyszałam o zoo w Wrocławiu. Nie jeden post miał zachęcające zdjęcia i zgaduję, ze jest to całkiem przyjemne miejsce. Mieszkając w Gdyni kilka razy byłam w naszym miejscowym jupcity i tez było bardzo fajnie. Ważne, że wycieczka się udała!
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście kocham wrocławskie zoo i za każdym razem odkrywam je na nowo! <3
    Szkoda, że nie byłaś w afrykarium :(
    Ale jeśli chcesz - na moim kanale jest vlog, gdzie nagrałam właśnie afrykarium - mam nadzieję, że w przyszłości uda ci się zobaczyć to miejsce, bo naprawdę warto <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/05/test-litewskiego-jedzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrocław jest przepiękny i ma największe zoo w Polsce więc tym bardziej zazdrosze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie spędziłaś czas :) Ja we Wrocławiu byłam tylko kilka razy i to przejazdem, ale słyszałam, że to piękne miasto :)

    Pozdrawiam, A.
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wypad. Jednak za sprawą poglądów osobistych nie wybrałbym się do zoo. Wrocław podobno jest ciekawym miastem :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. patrząc na Twoje zdjęcia przypomniałam sobie jak bardzo dawno byłam w zoo,chętnie bym się wybrała w weekend :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocław jest piękny! Prawdziwa duma Polaków! http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wroclaw jest cudowny, bylam dwa razy i na pewno tam jeszcze wrócę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale bardzo chciałabym odwiedzić to miasto. Fajne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ogród, a do Wrocławia muszę się wybrać! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wycieczka. Zdjęcia piękne. Zoo trzeba odwiedzić latem

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :) Sama mam wiele wspomnień ze szkolnych wycieczek! Widać, ze dobrze się bawiliście :) Uważam, że dobrze, że piszesz zwięźle, przez co lekko czyta się Twoje posty. Ja we Wrocławiu niestety nigdy nie byłam, ale może niedługo odwiedzę te, podobno piękne, miasto :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Ja dopiero zaczynam blogowanie :)
    http://bezatramentu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń