środa, 21 czerwca 2017

CUDOWNE CHWILE ZE ŚWIECZKAMI



Hej, hej :))) Ostatnio miałam szansę wypróbować świeczki BISPOL. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam świeczki! Świeczki, które dostałam pięknie pachną i długo się palą, a to jest ogromny plus. Stwarzają świetną atmosferę w pokoju. 

Jak już mówiłam, wszystkie pięknie pachną, ale moje serce skradły owocowe podgrzewacze, bardziej wpadły mi w gust truskawkowe. Opakowania Paradise Moments i Diamont Chic również bardzo polubiłam,ale jednak kocham owocowe zapachy, a zwłaszcza takie intensywne. W paczce znalazłam jeszcze dużą świeczkę o zapachu waniliowo-pomarańczowym . Jest to bardzo przyjemny i delikatny zapach. Myślę, że będzie mi świecić bardzo długo, ponieważ jest duża.

Wspominałam, że uwielbiam świeczki, ponieważ stwarzają świetną atmosferę. Mam całą szafkę nimi wypełnionymi. Kocham zapalić parę świeczek, wejść pod koc i czytać książkę lub oglądać film. Gdy skończą mi się już te, które dostałam, na pewno kupię kolejne z firmy BISPOL! Bardzo Wam je polecam. 

Jestem ciekawa czy tylko ja mam taki szał na punkcie świeczek. Jeśli Wy też tak macie, opowiedźcie o tym w komentarzu! Jakie są Wasze ulubione zapachy? ♥












8 komentarzy:

  1. Uwielbiam te świeczki ! Mają niska cenę A zapach się świetnie utrzymuje (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem wielką miłośniczką świeczek. A te moim domu miałam nie raz, nie dwa, i powiem Ci, że sprawdzały się naprawdę dobrze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham świeczki! Pojawia się wtedy rodzinna atmosfera.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama też mam szał na punkcie zapachowych świeczek, uwielbiam je :) mam małą kolekcję yanke candle ale wiele rodzai bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne świeczki :) Czasem zapalam, ale jednak nie zbyt często, ponieważ jestem sklerotykiem i po prostu o nich zapominam.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świeczki- ale tylko zimną. Jak tylko zaczyna się robić ciepło, chowam je do szafy :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham zapachowe świeczki *-*
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń