poniedziałek, 5 czerwca 2017

DENIM OFF SHOULDER DRESSES






Hello guys :)))) W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać świetne bluzki, które możecie znalezć na stronie internetowej ZAFUL . Jak pewnie zauważyliście, są to bluzki .jakby to powiedzieć, bez ramion. Myślę, że taki krój bluzek świetnie eksponuje ramiona. Większość bluzek, które widzicie ma piękny kwiecisty wzór. Idealne na lato!

Na stronie ZAFUL codziennie możecie znalezć super rabaty i przeceny. Mam dla Was niespodziankę! Kod rabatowy, właśnie do tej strony. Z kodem ANNELIZF macie 10% zniżki. ♥



                                           klik                                        klik                                                                        

klik                                                                                klik


klik                                                                                klik

5 komentarzy:

  1. Zaful mają świetne ubrania i każdy może tam znaleźć coś dla siebie ;) Ogólnie wszystko jest raczej dobre jakościowo. Fajan rzeczy ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kilka bluzeczek fajnych, ale i tak bym nie zalozyla (po ciazy jestem ;p ) . ale pomarzyc zawsze mozna hehe.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie uwielbiam te bluzki z motywami kwiatów ^^ Mam taką bomberkę i kombinezon nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony typ bluzek! Chętnie zajrzę na Zaful ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne topy, tak bardzo w moim stylu. zakochałam się totalnie, szczególnie w tej z różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń