ITALY

Hej, hej ! ♥ Jak można się domyśleć po tytule posta, ostatnio byłam we Włoszech. Była to ostatnia wycieczką z moją już byłą klasą. Staraliśmy się spędzać wspólnie jak najwięcej czasu, bo mimo to, że i tak większość wybieramy się do tego samego liceum, już trochę za sobą tęsknimy.

A więc, wyjechaliśmy rano 13.06.2017. Po drodze mieliśmy zwiedzać Wiedeń ale powiem Wam, że wyszła z tego niezła klapa. Nasze ''zwiedzanie'' Wiednia odbyło się autobusem, według mnie nic nie zobaczyliśmy. Po tym, mieliśmy godzinny spacer ale też mało co zobaczyliśmy, więc nie za fajnie. Mimo to, staraliśmy się jak najlepiej spędzić ten czas i poszliśmy na lody.

Gdy przyjechaliśmy do Rosalina Mare od razu poszliśmy nad morze , ponieważ nasze kempingi były dopiero o 12 a przyjechaliśmy o 10. Posiedzieliśmy te dwie godziny na skałkach i poszliśmy się rozpakowywać. Jak wspomniałam, mieszkaliśmy w kempingach. Warunki nie były złe, a się ich obawiałam. Minusem tych kempingów były mrówki, zeżarły mi moje schabowe ! Na szczęście po tej sytuacji z mrówkami zjadłam pyszną kolację, czyli pizzę.

Nawet sporo zwiedziliśmy. Najbardziej podobało mi się w San Marino i w Wenecji. San Marino to piękne miasteczko, ma swój taki włoski klimat - wąskie uliczki, kamieniczki itp. A Wenecja, to już w ogóle bardzo ładne miasto! Pełno turystów z różnych części świata, a co za tym idzie - pełno sklepów. W Wenecji na prawdę dużo chodziliśmy. Byliśmy tam chyba aż 9 godzin! Ale mimo to, że tak dużo chodziliśmy, muszę przyznać,że było warto.

Jakoś chyba pod koniec naszego pobytu we Włoszech pojechaliśmy do Mirabilandii - do jednego z największych parków rozrywki. Jak tam weszliśmy to nie wiedziałam co powiedzieć. Jest tam na prawdę pięknie. Jeziorka,mosty, drzewa ... A co do kolejek, niektóre były olbrzymie i strasznie szybkie (140 km/h !) , na które nie odważyłam się wejść. Najlepsze były kolejki wodne. Było 30 stopni, cały dzień na nogach. Czego chcieć więcej? Cały czas siedziałam w wodzie a potem szłam się suszyć na karuzelę haha .

Nie chcę Wam przynudzać, więc nie piszę za dużo. Myślę, że każdy powinien odwiedzić te miejsca, które lekko opisałam. Włochy to piękny i słoneczny kraj. Jeżeli ktoś był w tych miejscach, proszę o relację w komentarzu ♥ Chciałabym Wam od razu podziękować za tak dobre statystyki. Ostatni post, który był tylko lekko hmm inspiracją dotyczącą ciuchów, miał 7 komentarzy w ciągu dnia. Dla mnie to jest na prawdę dużo. Dziękuję Wam bardzo. Buziaki ♥

PS jeszcze więcej zdjęć znajdziecie na moim instagramie ♥