niedziela, 11 czerwca 2017

KOMERS 2017


Dzisiaj chcę się Wam pochwalić moimi wspaniałymi wspomnieniami i zdjęciami z balu gimnazjalnego. Zostało już tylko parę dni i już nie będę gimnazjalistką. Trochę to dziwne uczucie hah ale nie o tym dziś!


Jak widzicie po zdjęciach wszyscy byliśmy bardzo wystrojeni. Jako, że w mojej szkole jest totalny zakaz makijażu, rozpuszczonych włosów itd. niektórzy nas nawet nie poznawali. Całkiem inne dziewczyny, a zwłaszcza ja. Ja w różowiutkiej sukience z tiulem, loczki i kwiatek we włosach, a do tego niziutkie szpileczki.

Nasz komers mieliśmy w pięknym pałacyku obok miasta. Myślę, że to miejsce świetnie nadaje się na bal ze względu na scenerię. W środku jak i na zewnątrz jest piękne. Wiadomo, w takim miejscu trzeba się kulturalnie zachowywać. Przyznam Wam szczerze, pierwszy raz widziałam moją klasę tak spokojną i kulturalnie jedzącą ze sobą. Szok!

Oczywiście bal rozpoczęliśmy polonezem. Złapałam stres, ponieważ wchodziłam prawie jako pierwsza ,a niektóre figury nam nie wychodził na próbach. Na szczęście wszystko wyszło idealnie. Na początku impreza była lekko nudna, ale po chwili wszyscy zaczęli tańczyć i wariować. Nie obeszło się też bez belgijki, którą tańczyliśmy aż dwa razy. Na koniec znowu zatańczyliśmy poloneza i to już na pełnym luzie !

Nie chcę Wam wszystkiego tutaj opowiadać, ponieważ myślę, że wszyscy z Was byli na podobnej imprezie. Krótko mówiąc, było wspaniale! Głównym celem dzisiejszego postu jest właśnie pokazanie Wam zdjęć haha. Jeśli chodzi o zdjęcia z samej imprezy, dodam je myślę, że jakoś 2 dni po ukazaniu się postu i go zaktualizuję. Powinnam poczekać na te zdjęcia i dodać post jutro ale na prawdę mam dużą ochotę na pokazanie Wam tego wszystkiego.

Jestem bardzo ciekawa jak wyglądał Wasz komers i czy w ogóle go mieliście, bo wiem, że nie wszystkie szkoły organizują takie coś. Opowiadajcie! A no i również jestem ciekawa co sądzicie o moim balu ♥. 




















8 komentarzy:

  1. Boże, jakie piękne miejce. i jak pięknie WY wyglądacie :)
    Oglądając te zdjęcia, zaczęłam wspominac swój bal gimnazjalny. Mój była raczej skromniejszy, organizowany w szkole. Ale zabawa była świetna. Wszyscy się wystroili (niektórzy nawet za bardzo ;P ), każdy się świetnie bawił. Nawet ja, która nigdy nie tańczę, dylałam jak szalona ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś :)
    Ja to już nawet nie pamiętam jak byłam na balu ubrana ten czas tak szybko leci, że mój bal odbył się 4 lata temu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądałaś, jak księżniczka :) ja swój bal miałam już hmm 5 lat temu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygladalas :) zapraszam do mnie www.blueandbellablog.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia *-*
    Mnie bal czeka dopiero za rok
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądałaś :) Ja byłam rok temu na komersie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna sukienka! Ślicznie w niej wyglądałaś, zdjęcia również ciekawe!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękna sukienka <3 Ślicznie wyglądałaś <3 Obserwuję liczę na rewanż <3

    http://aleksandrablackqueen.blogspot.com/2017/07/girls-unite.html

    OdpowiedzUsuń