poniedziałek, 26 czerwca 2017

THE BEST DRESSES FOR SUMMER

                       
                   
Ostatnio pokazałam Wam najlepsze bluzki na lato a dziś chcę pokazać Wam najlepsze sukienki. Myślę, że wszystkie, które tu zamieściłam są świetne na cieplejsze dni. Większość jest na ramiączkach, dzięki czemu ładnie eksponują ramiona. Jedna z nich, ta kratę, jest idealna na wieczorne spacery kiedy jest już lekko chłodno. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam jasne sukienki - bały kolor ładnie pasuje do opalenizny.


Co myślicie o tych sukienkach, która jest najlepsza? Osobiście, najbardziej spodobała mi się ta w paski i ta w liście. Czekam na Wasze opinie ♥













9 komentarzy:

  1. Druga skradła moja serce :) Taka hiszpanka z kwiatuszkami, śliczna po prostu! Ale wszystkie, które wybrałaś są całkiem niezłe :)
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza sukienka jest idealnie w moim stylu, pastelowy kolor wpasowujący się w letni klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne krótkie, zwiewne sukienki. Takie lubię w upalne lato

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa sukienka jest śliczna, poklikałam ^^

    http://amelia-bloog.blogspot.com/2017/06/dwa-outfity-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sukienki, mi najbardzije spodobała się biała w kwiatki może dlatego, że praktycznie sama każdą sukienke mam w kwiatki :D
    POzdrawiam, lu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza jest prześliczna��

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tej pierwszej, jest meeega świetny post.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.