piątek, 14 lipca 2017

OFICJALNIE ZOSTAŁAM S*KĄ





Oficjalnie zostałam s*ką ;) Was też denerwują komentarze typu ''ściągnij to'' , ''co za obroża'', ''s*ka'' itp? Osobiście mam to gdzieś. Chokery bardzo mi się podobają i innym nic do tego. Mówienie na kogoś brzydko z powodu jakiegoś naszyjnika jest według mnie bez sensu.


Po krótkim wstępie przedstawiam Wam dziś chokery od zaful. Dostałam zestaw 8 chokerów. Wszystkie są świetne. Genialnie eksponują szyję. Najbardziej mi się podoba ten z trójkącikiem. Jest zwykły i skromny, ale przyciąga uwagę. Mam też parę innych ulubieńców, np. ten zwykły czarny.Zwykła ''kreska'' ale jaka ładna! Bardzo ładną są też takie jakby tasiemkowate. Ogólnie mówiąc, wszystko pięknie wyglądają Niżej macie parę zdjęć ich na szyi (powiem Wam, że to trochę trudne zrobić sobie zdjęcie aparatem kiedy nie ma się statywu haha). 


Czekam na wasze opinie o chokerach,tych wszystkich komentarzach itp. Który najbardziej Wam przypadł do gustu? A ,co jeszcze, jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? ♥

PS na moim instagramie czeka na Was kod rabatowy na Zaful ! Buziaki!









10 komentarzy:

  1. Kocham czokery, niestety obecnie mam tylko 2, między innymi taki jak pierwszy. Bardzo spodobał mi się też ostatni.
    Obserwuję oczywiście od dawna i pozdrawiam :))

    https://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy te same chokery, jednak jakoś nigdy nie możemy się odważyć założyć chodź jeden :/ Zawsze jest taka blokada przed hejtem innych. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bardzo dużo chokerów i jeszcze nikt mnie z tego powodu nie obraził. Jednak nawet jeśli to powinniśmy mieć swój styl, więc oby tak dalej! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nikt nie obraził ale jednak dużo dziewczyn boi się założyć chokery ze względu właśnie na hejty. Mam nadzieje, że znikną one jak najszybciej, albo że wszystkie zaczną to mieć gdzieś :))

      Usuń
  4. O ja też mam ten z trójkątem. Jest świetny, uwielbiam go!
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś naprawdę śliczne chokery! <3
    Najbardziej podoba mi się ten ostatni z trójkątem.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli coś Ci się podoba to trzeba mieć gdzieś to co mówią inni tylko to nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wyglądzie się nie wypowiem, bo jestem pierwszy raz i nie mogę porównać :/
    Co do tych wyzwisk: ludzie muszą się czegoś czepiać. Zawsze tak jest, było i pewnie (o zgrozo) będzie. Ja nie krytykuje, nie oceniam (no chyba, że blogi u mnie w serii, ale to już inna sprawa...) Jeśli ktoś nie pyta o zdanie, to po co ktoś się wypowiada? Chce się poczuć ważniejszy? Ja osobiście chokerów nie noszę, jakoś nie przypadły mi nigdy do gustu, ale nie mam nic do osób, które je lubią :D
    POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń