SARAHAH | NAJNOWSZA APLIKACJA - HIT CZY KIT?



Znacie aplikacje Sarahah? Ja ją dopiero poznałam. Aplikacja ta polega na wysyłaniu anonimowych wiadomości do innych. Zakłada się konto, ma się do niego link i trzeba go udostępniać, żeby inni wiedzieli, że też już masz konto na Sarahah. Z jednej strony, myślę, że może to być dosyć ciekawe, a z drugiej strony - HEJT. Jest to idealny sposób na hejtowanie innych. Nie wszyscy umieją olewać hejty i plotki na swój temat, więc myślę, że nie wszyscy będą chcieli korzystać z tej aplikacji. Oprócz hejtów, może ona służć do wyznań! tak, do wyznań. Z tego co widziałam , to ludzie piszą tam różne rzeczy, od hejtów do wyznań miłosnych hah. 




Z ciekawości również założyłam tam konto. No zobaczymy, czy będzie więcej hejtu czy normalnych wiadomości haha. Zapraszam do pisania do mnie ♥ SARAHAH PAULONKAL

A teraz czekam na Waszą opinie na temat tej aplikacji. Czuję, że opinie będą podzielone, ale czekam na Wasze komentarze. Jeśli też już macie tam konta, śmiało dawajcie do siebie linki ♥




8 komentarzy:

  1. Hmmm, ciekawy post, ja również chyba założę żeby się przekonać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony to dobra strona dla właśnie wyznań, a z drugiej to idealny moment na hejt, żarty itd. Do tego czasem prawda i szczerość może być bolesna ;(
    możesz czasem zajrzeć na moje sarahah - igachays.sarahah.com

    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posiadam tej aplikacji, nie założyłam tam konta. Słyszałam jednak o tym, od mojeho przyjaciela, który posiada tam konto. Jak dla mnie jest to bezużyteczna aplikacja, która może przynieść wiele złego, zwłaszcza dla osób, które będą hejtowane, nie każdy bowiem poradzi sobie z hejtem. Zwłaszcza w sporych, anonimowych ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie instalowałam tej aplikacji, ale brzmi ciekawie. Pewnie to świetna zabawa poznawać mnóstwo nowych ludzi!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej aplikacji. Może być naprawdę ciekawa, aczkolwiek sądzę, że nie brakuje tam anonimowych hejterów.
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej aplikacji i zastanawiam się czy ją zainstalować.

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Założyłam konto, ale na razie cicho. :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Paulonkal , Blogger