czwartek, 6 lipca 2017

THE BEST BIKINI



                                       


                                            klik                                                                      klik
                                               Zaful bandage bikini Summer 2017 Promotion

Dziś kolejny przegląd ciuchów. Tym razem najlepsze stroje kąpielowe. Nie wiem jak u Was ale u mnie za oknami niestety ciągle chmury. Mimo to, mam nadzieję, że się niedługo rozjaśni i będę mogła wejść do mojego basenu. Widzę, że dzisiaj chyba będzie słoneczko i wskoczę popływać.

Jak mówiłam, pokażę Wam parę pięknych strojów. Jak możecie zauważyć, większość z nich jest ozdobiona różnymi paskami. Wyglądają na prawdę ładnie, ale jest ciekawa jak wyglądałaby opalenizna w paski! Jestem ciekawa, który Wam się najbardziej podoba. Gdybym miała wybierać i kupić któryś, byłby to chyba ten przed ostatni.

Mam dla Was świetną wiadomość! Z kodem ''ZafulChen'' dostaniecie aż 10% rabatu na stronie ZAFUL, a na moim instagramie już jutro będzie czekał dla Was kolejny rabat do tego sklepu!








11 komentarzy:

  1. Wyglądają dość intrygująco :D ALe nie na moje ciałko :D ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne stroje! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci strój jest bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie "the best" ;) Świetne stroje wybrałaś ;) Ja również wybrałabym ten przed ostatni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają świetne stroje, sama zamówiłam u nich jeden i leży idealnie!

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duży wybór w tym sklepie, ale u mnie pogoda niestety nie na stroje kąpielowe. :/
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pierwszy i ostatni cudowne.<3.
    Widzę, że sklep ma duży asortyment każdy znajdzie coś dla siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te stroje :) Ja właśnie zamówiłam dwa na Zaful :) Bardzo ciężko było mi coś wybrać z tych stroi... większość jest bardzo wycięta i tył przypomina stringi a nie majtki, źle bym się czuła w takim bikini :D ale na szczęście znalazłam znalazłam modele z pełnymi tyłami :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chciałam sobie zamówić,ale właśnie miałam problem z tymi wycięciami, również bym się źle czuła :/

      Usuń