LAZY SONG



Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything

Znacie te słowa, prawda? Mimo to, że lubię być aktywna, to i tak często mam swoje ''lazy days'' . Boże, kocham je! Cały dzień w łóżku, oglądanie seriali i jedzenie czego popadnie bez żadnych wyrzutów sumienia. Na szczęście, kolejny dzień jest zazwyczaj dla mnie bardzo aktywny (trzeba spalić te chipsy i popcorn!).Nie umiem siedzieć ciągle bezczynnie. 

Dużo osób chce pokonać swoje lenistwo. Ja na szczęście do nich nie należę haha. Mimo wszystko, nie wyobrażam sobie chociaż jednego totalnie wolnego dnia. Co prawda, trochę wtedy marnuje czas, ale jednak...

Co robię w lazdy day? Jak wspomniałam, seriale! Seriale to najlepsze co może być. Ostatnio tak się wkręciłam w Riverdale, że cały sezon oglądnęłam w półtora dnia. Oprócz tego, maseczki, maseczki i jeszcze raz maseczki.  Często robię sobie takie domowe spa, świetna sprawa.



Koniec o moim kochanym lazy day. Na zdjęciach możecie zobaczyć mnie w czerwonym kostiumiku od Zaful. Niestety, mimo to, że jest to rozmiar S, jest ciut na duży. Jak widać, cropp top jest za szeroki i opada mi na plecach. Ale jest nadzieja, że moje piersiątka urosną i będą trzymały tą bluzkę haha marzenia! Mimo to bardzo polubiłam ten outfit, świetnie wygląda w połączeniu z bordową szminką.  




Pierwszy raz publikuję takie zdjęcia na blogu i przy okazji pierwszy raz robiłam sobie taką mini sesję. Oczywiście moim fotografem była moja kochana mamusia. Myślę, że zdjęcia nie są jakieś okropne, więc czekam na Wasze opinie. 

Na początku gdy dodałam te zdjęcia, nie miałam zielonego pojęcia o czym pisać. Ale jak widać, ciut się rozpisałam. Normalka! Bardzo lubię pisać i czytać takie luzne posty. Mam nadzieję, że opowiecie mi trochę o Waszym leniwym dniu, albo po prostu jak lubicie odpoczywać czy spędzać dzień. Buziaki, Paula ♥



21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w tym kompleciku :3 ja również kocham leniwa dni :3 i tak jak Ty oglądam głównie seriale :D pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, bardzo naturalna, w kolorze wiśni, super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju uwielbiam Riverdale <3 Oglądałam go od dnia premiery i nie mogłam się doczekać nowych odcinków :) Pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno się skusiłam na ten serial dzięki mojemu koledze i teraz muszę czekać na kolejny sezon :/

      Usuń
  4. Piękny strój :) rownież uwielbiam zrobic sobie lazy Day i oddać się lekturze w towarzystwie herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak, herbata to najlepsze co może być!

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz, uwielbiam taki kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kostium. :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przepięknie w tym komplecie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Od czasu do czasu każdy musi sobie zrobić taki lazy day, chillout i odstresowanie. A kostium świetny i zdjęcia też źle nie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię siedzieć bezczynnie, ale takie lazy days są bardzo potrzebne :) To ważne, żeby czasem wyegzekwować chwilę tylko dla siebie i zrelaksować się przy dobrym filmie, wciągającej książce lub ulubionym serialu. Byle tylko nie przesadzać :) Śliczna stylizacja!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania co Ty. Mimo wszystko, że jest to trochę strata czasu, a po takim lazy day jestem bardziej zmęczona niż po treningu to i tak jest to super sprawa :)))

      Usuń
  10. Świetny kostium :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety przez swoją przeszłość, w której zmuszona byłam do leżenia w łóżku i wycofania się z życia nie lubię leniwych dni. Wolę spędzać czas aktywnie,choć oczywiście zdarza mi się go "marnować" na oglądanie filmów. Choć z drugiej strony jestem zdania że każda czynność wzbogacajaca nasze życie to dobrze wykorzystany czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w tym kompleciku! :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. komplet nie z mojej bajki, ale Tobie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kostium i Post, też mam takie lazy dni ;)
    A riverdale kocham <3 Jughead życiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Okejka♥
    Bardzo ładnie ci w tym kostiumie :)
    Taki troche tumblr jest:)
    ładne fotki :*
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow super stylizacja :)
    Jestes sliczna i mega dziewczeca :)

    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie... Choc dopiero zaczynam swoja przygode z blogowaniem:)
    https://e-mally.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Paulonkal , Blogger