niedziela, 23 lipca 2017

BLOUSES



Hej,hej. Tym razem kolejny post z ciuszkami. Chcę Wam pokazać bardzo ładniutkie koszule od Rosegal.  Jak wszyscy wiemy, powoli zbliża się 1 września kiedy koszule się przydadzą, zwłaszcza te białe :)


Jedna z koszul,z których wybrałam parę do dzisiejszego postu, to zwykła, tradycyjna, biała koszula. Idealna na różne apele oraz uroczystości. Pasuję też idealnie do zwykłych jeansów czy też shortów, według mnie świetnie razem wyglądają. 

Moim faworytem jest koszula z kwiatem. Jak pewnie zauważyliście, czerwone kwiaty są wszędzie. Jest to piękny motyw, który bardzo mi się podoba. Dzięki temu kwiatu,  koszula wygląda według mnie, jeszcze bardziej elegancko i wyróżnia się w tłumie.

Piszcie, która Wam się najbardziej spodobała i co myślicie o połączeniu białej koszuli z jeansami. ♥





















Jeżeli chcecie więcej tanich koszul, czy innych ciuchów, zapraszam na Rosegal. W czasie wakacji są tam same wyprzedaże i duże rabaty! A ja , mam dla Was kolejny kod do tego sklepu ♥

                    RGEN   10%OFF

4 komentarze:

  1. Podobają mi się koszule z wyszywanymi wzorami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieć zwykłą białą koszulę to podstawa. Mi właśnie ostatnio udało się kupić, bo na większe okazję nie wiedziałam w co się ubierać XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww te koszule są boskie! Kocham białe koszule, bo dodają dużo szyku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam białe koszulę mam ich całkiem sporo w swojej szafie ;).
    Z twoich propozycji to chyba ta z kokardą wygrywa !

    OdpowiedzUsuń